játék

játéktér két jelmeze

szereplők: csirke1, csirke2 (készíthetsz többet is) célkereszt, nap



változók: pontszám, óra
lista: lista

nap szereplő feladatai:

célkereszt szereplő feladatai: kattintáskor az óra és a pontszám legyen
0, kövesse az egér pozícióját, a játék 60 másodpercig tart, ha ez
letelik küld egy üzenetet, amelyet a háttér megváltoztatására használunk

csirke1 szereplő feladatai: kattintáskor jelenjen meg és kerüljön
legelőre, majd folyamatosan mozogjon a képernyő széléről indulva és
közben váltson jelmezt, ha rákattintunk akkor a pontszám növekedjen
10-el, tűnjön el, majd 5 sec múlva a kiindulóhelyről ismét induljon el
(lehet használni más pozíciót is)
csirke2 szereplő feladatai: ugyanaz mint az előző csak más a kiinduló pozíciója

játéktér feladatai: kattintáskor legyen háttér1, a vége üzenet
érkezésekor a pontszámot adja hozzá a listához, változzon meg a háttér
és minden álljon le.

Jó játékot kívánok!